2011. szeptember 1., csütörtök

Első bejegyzés

Üdvözlök Mindenkit a blogomban!
Kislány koromban én is fűzögettem krokodilokat, meg néhány apróságot...Aztán elsodort az élet....Mostanában pedig megint összehozott a sors a gyöngyökkel, Kittának köszönhetően. Nagyon szép dolgokat csinál végtelen türelemmel és kreativitással. Nagyon sokat tanultam Tőle, amit ez úton is köszönök Neki.

Szóval két kisgyerek mellett próbálkozom fűzögetni, több kevesebb sikerrel.
Nagyon sokat nézegetem a többi gyöngyös oldalt, meg kell mondjam, hihetetlen az az ötletgazdagság, ami elém tárul. Néha már nem is tudom követni... Az pedig felfoghatatlan a számomra, hogy vannak, akik saját mintát gyártanak! Micsoda fantázia és tudás kell ahhoz! Csak bízni tudok benne, hogy majd egyszer én is büszkélkedhetek egy saját mintával...

1 megjegyzés:

  1. Ó, nincs mit, mert tényleg nem sok segítséget kellett kérned :) Egyedül talán az az érdemem, hogy sikerült a kínai gyöngyös első próbálkozásoktól megkímélnem téged. Én is majd' egy évig azokkal szenvedtem és nem értettem, hogy lehetek annyira béna, hogy nem sikerül semmi olyan szépre, mint a képeken :) Neked már azonnal olyan jól sikerülnek :)) Gratulálok!

    VálaszTörlés